Tuesday, December 4, 2012

KARAOKE

Salam, lama tak update blog aku ni, kebelakangan ni aku suka pegi karaoke. so kat sini aku upload satu video masa aku. maklomla suara sedap, hahaha. saja puji diri sendiri. ENJOY!

video



Friday, May 4, 2012

Bengkel Kecantikan PERCUMA !!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bengkel Kecantikan PERCUMA!! skang mana ade benda PERCUMA, tapi yang ini SERIUS PERCUMA!!! tak perlu bayar 1sen pun, Cuma perlu call atau SMS no tertera untuk sahkan kehadiran dan tempat. Kemudian datang je. Tak ada apa-apa cas tersembunyi. JUJUR DAN SERIUS.. GILA SYOK.. jom jom jom, pakat ramai-ramai datang :)

Tuesday, April 17, 2012

Umrah


Alhamdulillah , syukur kehadrat Illahi kerana aku diberi peluang untuk mengerjakan umrah pada 29hb mei ni .. gembira yang tak terhingga dihati ni .. Alhamdulillah ..
Terima Kasih Ya Allah ..

Sunday, April 15, 2012

No, actually, I'm not alright.


Have you ever come to the end of your rope? How do you handle ie when people ask you if you are alright and you are not? Have you ever found a place in your life when you have burnt out? If so, what do you do?

Lirik Lagu Cinta Bersemi Kembali -Dadali


Kenangan indah saat bersamamu
saat kau ada di sampingku
kini semua terulang kembali
masa-masa terindah bersamamu

reff:
Aku jatuh cinta lagi
cinta yang dulu bersemi kembali
aku jatuh cinta lagi
cinta pada mantan kekasihku
cinta yang pernah ada di hatiku
kini tlah hadir kembali di jiwaku
mungkinkah semua terulang kembali
ku ingin engkau seperti dulu

* Ku rasa ku tlah jatuh cinta
kepada dirimu
repeat reff
repeat *
repeat reff

HATI INI ....


termenung kusendiri teringat kisah silam..
merenung nasib diri yang terasa amat malang..
mengapa perkara lama berulang kembali
kesakitan yang amat perit ku lalui kembali
dia..insan yang ku sayang..
hmm..sekadar keluh kesah yang dapat ku luahkan
hati ini menangis kembali..
mengapa??kenapa???aku tidak dapat meluahkan nya
bantu aku..tolong aku..
aku cuma mahu bahagia..aku tidak mahu derita
ikhlas kah dirimu menerima ku?
ikhlas kah dirimu mencintai ku?
mengapa kau ciptakan derita bila bahagia mula menjelma?
mengapa terbitnya benci bila sayang sudah terpaut dihati?
kemana perginya cinta bila kelukaan memakan diri?

cinta itu indah..seindah mimpi..
cinta itu suci..sesuci embun pagi
cinta itu buta..jikalau mengikut kata hati
cinta itu terletak jauh disudut hati..
masih tersemat utuh dalam sanubari...
itulah cinta..yang kadangkala memakan diri..

awak..
saya mahu bahagia, saya xnak derita
saya mahu kejujuran, sy xnak penipuan
saya mahukan keiklasan, bukan permainan
awak..
saya ikhlas..saya jujur..
saya tak main-main..

hati awak..
saya tak tahu..saya tak jamin..
awak tak bagi jaminan..
tapi saya tahu..awak dah serik..
awak xkan buat hati ni nagis lagi
saya percaya awak..
untuk terakhir kali..saya pegang janji awak..
jika sekali lagi hati ini menangis..
awak xkan jumpa saya lagi..sampai bila-bila..

awak, saya sayang awak..hanya takdir yang boleh pisah kan kita..
sampai bila2 saya tetap sayang awak..

Sunday, April 8, 2012

SETIAP YG BERLAKU ADA HIKMAHNYA

Setiap yang berlaku mesti ada hikmahnya. Cuma lambat atau cepat kita sedar je. Kan? Bila sesuatu yang buruk berlaku pada kita, mula-mula kita akan rasa sedih dan frust sangat-sangat. Kita mula rasa hilang keyakinan diri dan rasa nak mati je. Hahaha... Luahan daripada pengalaman sendiri.

Tapi bila masa berlalu, kita tanpa disedari akan pulih daripada perkara itu. Cuma mungkin setiap orang ambil masa yang berbeza je. Lambat atau cepat. Ada yang cepat dan ada yang ambil masa bertahun-tahun. Ada gak yang tak pulih terus.

Tapi kita kena percaya apa yang berlaku pada kita ada hikmahnya. Mungkin nak mengajar kita tentang sesuatu. Mungkin ada yang lebih baik untuk kita ataupun kita dah ditakdirkan untuk sesuatu lain. Yang penting, kita sedar setiap yang berlaku ada hikmahnya